СИСТЕМИ ОПОВІЩЕННЯ, ОПЕРАТИВНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЗВ’ЯЗОК

UkrainianEnglishRussian

система раннего предупреждения, прогнозирование на основе воздействия для регионов и крупных предприятий

Система раннего предупреждения и оповещения

        Система раннего предупреждения предназначена для своевременного реагирования в целях снижения человеческих и экономических потерь, снижения риска бедствий от вероятных катастроф.  

        Раннее предупреждение позволяет перейти к ранним действиям. Вложение одного доллара в таких системах позволяет сэкономить порядка 150 долларов (по подсчетам ООН ).

        Строится на основе взаимодействия глобальной системы наблюдений, системы оповещения и модулей системы «СВТ.LEGION».


 

Информационная справка

         В отчете экспертов ООН (13 октября 2020г.) изложены шесть рекомендаций, которые авторы считают критическими:

  • Инвестируйте, чтобы заполнить пробелы в потенциале систем раннего предупреждения, особенно в наименее развитых странах Африки и малых островных государствах.
  • Сосредоточьте инвестиции на превращении информации раннего предупреждения в ранние действия.
  • Обеспечьте устойчивое финансирование глобальной системы наблюдений, лежащей в основе раннего предупреждения…
  • Отслеживайте финансовые потоки, чтобы лучше понять, где эти ресурсы распределяются по отношению к потребностям внедрения системы раннего предупреждения и какое влияние это оказывает.
  • Повысьте последовательность в мониторинге и оценке, чтобы лучше определять эффективность систем раннего предупреждения. Заполните пробелы в данных, особенно в малых островных развивающихся государствах.

         Система раннего предупреждения, разработанная специалистами КСВТ, включает в себя модули обработки информации с метеорологических станций, всевозможных датчиков, систем безопасности предприятий, служб чрезвычайных ситуаций и многих других источников. Для локальных версий, предназначенных для отдельных предприятий, учитывается специфика предприятия.

         Информация первоначально поступает на пульт оперативного дежурного, который согласно инструкции принимает решение оповещения руководящего состава. В случае наступления  чрезвычайной ситуации, на подготовку оповещения сотрудников или населения уходит не более одной минуты с момента принятия решения руководством о необходимости такого шага.

 

 

Система оповіщення СВТ® LEGION — вітчизняна розробка, яка зарекомендувала себе на об’єктах нафтогазового комплексу, на службі у вищому органі виконавчої влади України з 2017р. та у прифронтовому промисловому обласному центрі за весь час воєнного вторгнення з 2022 року. Комплекс довів свою надійність за часів блекаутів та втрати мобільного зв’язку.

 

Цифрова система оповіщення населення та посадових осіб СВТ® LEGION має функції для оперативно-технологічного зв’язку в особливо небезпечних ситуаціях, які потребують екстреного втручання.
Для передачі даних використовуються аналоговий та цифровий радіозв’язок у діапазонах VHF та UHF, комп’ютерні мережі IP (LAN/WAN/VPN) та LTE (VPN). Можливо використання КТЧ, алгоритмів RSDT, інтерфейсів RS-232, RS485/422, CAN, I2C, USB. Екстрена передача нестандартних голосових повідомлень у реальному часі.
СУЧАСНІ РІШЕННЯ Програмно-технічний комплекс допомагає у кризових та надзвичайних ситуаціях проводити оповіщення, скликати кризові штаби та аварійні служби шляхом миттєвого створення інфо-комунікацій. СВТ® LEGION — це програмна платформа для керування засобами та пристроями оповіщення з АРМ чергових, смартфонів або будь-яких захищених гаджетів під керуванням Windows та Linux, Android та iOS без встановлення клієнтської частини. Завдяки сучасній архітектурі ПТК чергові та  оператори можуть швидко доводити повідомлення про загрозу надзвичайних ситуацій до населення через сирени, гучномовці, рекламні засоби, інформаційні табло, інше, передавати будь-які голосові повідомлення та інші епізодичні сигнали (наприклад — хвилина мовчання, гімн). Можливо використання технології заміни тексту мовою (text to speech) та поєднання звуків в макроси. 
НАДІЙНІСТЬ У разі збоїв на АРМ чергового, керування всією системою можливо проводити з інших АРМ (ІР-телефонів, ноутбуків, смартфонів, планшетів, тощо).
Основний та резервний сервери взаємопов’язані та мають аварійне живлення. Автоматичний старт «Аварійної платформи керування сиренами» (АПКС) дозволяє керувати всіма сиренами із захищених контрольних гаджетів у разі відключення сервера (ів) або при пошкодженні проводових комунікацій. ПТК стабільна, має альтернативні резерви на випадок перешкод в каналах зв’язку або при збоях обладнання.
СУМІСНІСТЬ CBT® LEGION – це комплекс сучасних програмних платформ типу клієнт-сервер, які дозволяють управляти електромеханічними та електронними сиренами, інформаційними табло, будь-якими аналоговими та цифровими засобами оповіщення вітчизняного та зарубіжного виробництва, а також – локальними, об’єктними, спеціальними системами та механізмами. Взаємодія сервера з кожним кінцевим пристроєм (сирена, гучномовці, інформаційні табло, контролери) відбувається згідно їх функціональним можливостям та дозволяє керувати метеорологічними станціями, пожежним обладнанням, датчиками якості повітря, рівня води, радіації, а також системами виклику та евакуації. Система може зчитувати стан датчиків та повідомляти про перевищення вказаного критичного порога.
ІНТУІТИВНИЙ ІНТЕРФЕЙС Інтерфейс спрощує групування сирен у необмежену кількість груп та підгруп, отримання звітів про стан пристроїв та статистики запусків, щоденне автоматичне формування звітів за заданий період, утримання під контролем аварійного моніторингу, полегшує запуск оповіщення, повідомлень, оперативний зв’язок, формування статистичних звітів, відправку SMS через чат.
УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНІМИ ПРИСТРОЯМИ Диспетчерська програма дозволяє керувати роботою додаткових зовнішніх сигнальних пристроїв завдяки розвиненому API. Комплекс оснащений передовими комунікаційними можливостями для підключення модулів та пристроїв інших виробників. Ці модулі та обладнання можуть керуватися окремо або групами через дротові або бездротові канали зв’язку. Оператори можуть використовувати диспетчерські пульти як незалежне обладнання. Функціональність пультів визначається налаштуванням взаємодії з центральним сервером та АРМ чергового з якими його легко поєднати в одне ціле.
ДІАГНОСТИКА Автоматична діагностика та ідентифікація несправностей, детальні технічні звіти та статистика, тихий тест сирен та кінцевих пристроїв оповіщення. Адміністратор системи може створити будь-який графік проведення тестів.
КІЛЬКІСТЬ КОРИСТУВАЧІВ Комплекс розрахований на багато користувачів і дозволяє керувати системою на різних рівнях. Кожен користувач має дозвіл на управління конкретним обладнанням на своєму рівні. Система може використовуватись кількома користувачами одночасно та реєструє всі дії, що виконуються користувачами.
БАГАТОРІВНЕВА СТРУКТУРА ТА БАГАТОСТАНЦІЙНИЙ ДОСТУП Система спроектована на базі багаторівневої ієрархічної структури з можливістю створення підсистем, підмереж і груп (область, район, місто). Поділ на станції управління обумовлений повноваженнями користувачів (адміністратор, чергові, оператори, користувачі). 
ЗАХИСТ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЯ Щоб увійти до системи, користувач має ввести логін та пароль та за потреби застосувати ключ. У адміністратора є доступ до всіх функцій системи, а у чергових і операторів він обмежений та встановлюється адміністратором. Завдяки ідентифікації легко можна встановити — хто і коли виконував певну дію. Застосовується багаторівнева система захисту як на мережевому, так і на прикладному рівні, як у реальному часі, так і шляхом аналітики. Шифрування передачі даних по дротових та бездротових каналах за допомогою алгоритмів AES. Мова програмування,  алгоритми захисту від кібератак та методи від злому є безпекою спеціалізованого програмного забезпечення (СПЗ). Технології у даному СПЗ не відносяться до популярних, що мінімізує ймовірність злому.
ЗВІТНІСТЬ ТА АРХІВАЦІЯ Збереження звітів про події та тести, їхня роздруківка, запис на зовнішній носій, експорт у Telegram або PDF-файл. Збереження налаштувань та баз даних за допомогою власного хмарного сервісу.
ШВИДКІСТЬ Миттєвий запуск тривожного сповіщення на сигнальні пристрої. Індивідуальні, групові або циркулярні команди «в один клік». Дистанційне оновлення сигналів надзвичайних ситуацій та прошивки сигнальних пристроїв. Автозапуск запланованих заходів. Живе звернення.
АВТОМАТИЗАЦІЯ Завдяки автоматизації можливо забезпечити безперервну роботу обладнання на місцях, де використання людини-оператора недоцільно. Моживість працювати за заздалегідь підготовленими сценаріями процесів і реагувати на зовнішні сигнали від ТАСЦО або вищих організацій без втручання чергового. Автоматичне збереження стану пристроїв оповіщення. Синхронізація за часом. Запис повідомлень.
МОДУЛЬНА СИСТЕМА дозволяє масштабування комплексу у напрямку ІР-технологій.
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПОДІЇ Дозволяє сигналізувати та сповіщати про події обраних людей через соцмережі, за допомогою SMS та електронних повідомлень.
КАНАЛИ ЗВ’ЯЗКУ, ПРОТОКОЛИ, КОДЕКИ
Будь-які дротові та бездротові TCP/IP (LAN, GPRS, Wi-Fi), цифрове та аналогове радіо.
Мережеві протоколи: SIP, TCP / UDP / IP, RTP / RTCP, ICMP, ARP, DNS, DDNS, DHCP, NTP, TFTP, SSH, HTTP / HTTPS, PPPoE, STUN, SRTP, TLS, LDAP, HDLC, HDLC-ETH, PPP, IPv6, OpenVPN®.
Голосові кодеки: Opus, G.711 A-law / U-law, G.722, G722.1 G722.1C, G.723.1 5.3K / 6.3K, G.726-32, G.729A / B, iLBC, GSM
Координація керування каналами.
ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ Оперативна активація оповіщення з наочного списку груп, обладнання та абонентів. Моніторинг та тестування сигнальних пристроїв оповіщення. Детальний звіт результатів спрацьовування, тестування та стану обладнання. Детальні записи активності підключених пристроїв. Використання попередньо заданих груп сирен та посадових осіб. Автоматизовані дзвінки та розсилка SMS повідомлень заздалегідь заданим особам та групам абонентів. Попередній список людей, які повинні бути повідомлені за конкретної події. Попередній список повідомлень, які будуть надіслані за конкретної події. Завдання пріоритетів отримувачів при повідомленні. Автоматичне повторення повідомлення недоступних абонентів. Запис та збереження всієї інформації про події (наприклад ім’я особи, яка запустила подію, текст надісланого SMS повідомлення, результати повідомлення та ін.). Налаштування способу сповіщення (голос, SMS, E.mail). Налаштування мови сповіщення. Конфігурація способу підтвердження отримання SMS-повідомлень.
Налаштування кількості повторів повідомлення у разі не підтвердження отримання повідомлення.
Двосторонній, внутрішній, голосовий зв’язок між абонентами у межах системи.
Об’єднання всіх комунікацій в одній централізованій мережі, включаючи оповіщення, голосовий зв’язок, відеодзвінки, відео конференц-кімнати з 1080p, відеоспостереження, веб-зустрічі, передачу даних, аналітику, оперативно-технологічний зв’язок, інше. Хмарне налаштування і керування через API.
Повідомлення це програма, яка забезпечує операторам миттєвий автоматичний зв’язок та передачу повідомлень заздалегідь заданому списку осіб по телефону або за допомогою SMS. Підтримує також підтвердження отримання повідомлення, наприклад у вигляді введення необхідного чисельного коду одержувачем або за алгоритмом IVR.
Оперативний зв’язок — це одна з платформ CBT® LEGION, яка забезпечує зручний, двосторонній голосовий зв’язок між заздалегідь визначеними абонентами. Одна з функцій – незалежний цілодобовий диспетчерський зв’язок.
Функція сповіщень у реальному часі дозволяє операторам негайно автоматично дзвонити та розсилати повідомлення заздалегідь визначеним особам за їх альтернативними номерами для повторного додзвону. Дозволяє скликати кризові штаби та аварійні комісії у разі виникнення надзвичайних ситуацій та інформувати велику кількість людей.
Використання радіо-каналу для екстрених розмов перших осіб. Можливість роботи в аналоговому режимі, режимі DMR або в змішаному цифровому/аналоговому режимі, при цьому відбувається автоматичне перемикання між аналоговим та цифровим режимами на основі викликів, що приймаються.
Розподілене підключення по ІР: забезпечує потужний та стабільний сигнал для всіх віддалених абонентів. Максимальна відстань зв’язку залежить від: навколишнього середовища, топографії місцевості, наявності перешкод і потужності передавача.
Оповіщення посадових осіб. Забезпечується передача голосових повідомлень на кінцеві пристрої стільникового та стаціонарного зв’язку та відтворювання їх згідно з алгоритмом IVR.
Індивідуальне, групове та циркулярне авто- або ручне розсилання повідомлень для необмеженої кількості заздалегідь визначених осіб, функція контролю втрати абонента, автоматичне повторення повідомлення для недоступних абонентів, реєстрація та збереження всієї інформації про події (імена абонентів, назви подій, тексти повідомлень, дата та час запуску/закінчення події, статистика всіх подій по всіх абонентах);
Заздалегідь визначений список повідомлень, які будуть надіслані у разі конкретної події. Налаштування способу сповіщення (телефонний дзвінок, SMS, відправка по E.mail). Підтвердження прийому повідомлень за алгоритмом IVR або за результатами аналізу SIP. Налаштування кількості повторень повідомлень у разі неотримання підтвердження прийому повідомлення.
Відповідність чинному законодавству та нормативним документам ДСНС
Перевагами вітчизняних систем слід вважати дотримання вимог ДСНС та вітчизняних нормативних документів щодо систем оповіщення, можливість оповіщення посадових осіб та осіб — мешканців громад за районами; можливість проведення екстрених нарад високопосадовців із виїзними рятувальними підрозділами; підключення існуючих вітчизняних сирен (гучномовців, здатних відтворювати застережливі сигнали на всіх напрямках і транслювати повідомлення у місцях скупчення громадян — парках, скверах, вузлових станціях, тощо); оповіщення за часом та територією (район міста, ОТГ); підключення будь-яких існуючих акустичних систем; інтеграція із державними спеціальними системами виявлення та попередження про небезпеку та надзвичайні ситуації (ЗСУ, КМУ, ДСНС, інші); інформування містян за допомогою відео біг-бордів; загальна інтеграція з існуючою системою міста та інформаційними табло на зупинках та у транспорті.
УПРАВЛІННЯ СИРЕНАМИ Комплекс здійснює керування сигнальними пристроями та механізмами через контролери. Контролер дозволяє одночасно керувати однією або декількома сиренами, що працюють у різних системах сигналізації, забезпечує надійний зв’язок, як через канали IP (LAN/WAN/VPN), радіоканали UHF-VHF та GPRS (модуль LTE-VPN). Контролер виконує індивідуальні та бродкастові команди, дозволяє включати сигналізацію, відтворювати вибрані зі списку встановлені повідомлення, контролювати стан сирен та автоматично їх тестувати.
До контролерів можуть бути підключені:
1. Електро-механічні сирени (одна або кілька сирен)        
2. Електронні сирени (одна або кілька сирен)                    
3. Інформаційні табло у населеному пункті                      
4. Інформаційні табло на транспорті (бортовий комп’ютер)
5. Об’єкти з власною сигнальною системою                       
6. Будинки із власними акустичними системами              
7. Захисні споруди та бомбосховища.                                
інше.
Центры оповещения и уведомления (водяные дамбы, гражданская оборона) • Компоненты объединенной спасательной системы(спасательные службы, пожарные и полицейские части) • Службы безопасности(банки, страховые компании, торговые центры) • Общественное вещание
Плотины Промышленные предприятия Банки и с траховые компании
Министерства учебные и лечебные заведения Плотины Химические заводы Атомные электростанции Рудники и карьеры Нефтяные и газовые компании стадионы и
УПРАВЛІННЯ СИРЕНАМИ Комплекс здійснює керування сигнальними пристроями та механізмами через контролери. Контролер дозволяє одночасно керувати однією або декількома сиренами, що працюють у системі, забезпечує надійний зв’язок, як через канали IP (LAN/WAN/VPN), радіоканали UHF-VHF та GPRS (модуль LTE-VPN).
Контролер СВТ.ЕМ управляє роботою сигнальних пристроїв, що працюють у різних системах сигналізації. Дозволяє включати сигналізацію, відтворювати вибрані зі списку встановлені повідомлення, контролювати стан сирен та автоматично їх тестувати. Виконує індивідуальні та бродкастові команди.
До них можуть бути підключені:
1. Електро-механічні сирени (одна або кілька сирен)        
2. Електронні сирени (одна або кілька сирен)                    
3. Інформаційні табло у населеному пункті                      
4. Інформаційні табло на транспорті (бортовий комп’ютер)
5. Об’єкти з власною сигнальною системою                      
6. Будинки із власними акустичними системами              
7. Захисні споруди та бомбосховища.                                
інше.
Гучномовці відрізняються високою міцністю та стійкістю до погодних умов. Клас захисту корпусу блоку керування у зовнішній версії IP-66.
ТЕХНИЧЕСКИЕ ПАРАМЕТРЫ Выходная мощность 600 Вт Мощность звука SPL (двунаправленная 180°) 109 дБ(A)/30 м Мощность звука SPL (однонаправленная 0°) 115 дБ(A)/30 м Количество громкоговорителей 4 Количество усилителей 2 x 300 Вт Частота звука dual tone 400 ÷ 430 Гц Полоса пропускания звука ≥ 300 ÷ 5000 Гц Главное питание 230 В +/– 10% Резервное питание 2 x 12 В (33Ач) AGM Потребление тока В среднем 6 Вт (режим ожидания) Потребление тока во максимум 150 Вт время зарядки Количество сигналов при резервном питании до 20 одноминутных сигналов (24 часа после отключения главного питания) Длительность работы на резервном питании (режим ожидания) до 30 дней Рабочая температура ЩЕЛЕВЫЕ ГРОМКОГОВОРИТЕЛИ: от –30°C до +60°C БЛОК УПРАВЛЕНИЯ: Установка в помещении: от 0°C до +50°C Установка вне помещений: от –20°C до +60°C Размеры/вес ЩЕЛЕВОЙ ГРОМКОГОВОРИТЕЛЬ: 610 × 600 × 140 мм/8 кг БЛОК УПРАВЛЕНИЯ: 600 × 600 × 250 мм/30 кг (без аккумуляторов и дополнительного оснащения) Материал изготовления ЩЕЛЕВЫЕ ГРОМКОГОВОРИТЕЛИ: Алюминиевый сплав БЛОК УПРАВЛЕНИЯ: Установка в помещении: Металлический корпус, 2 замка Установка вне помещений: Стальной корпус, 2 замка Класс защиты Установка в помещении: IP55 Установка вне помещений: IP66 Срок службы сирены Минимум 30 лет Гарантия 24 месяца (аккумуляторы 12
Сирены серии DSE предназначены для тревожного оповещения населения в рамках деятельности Гражданской обороны и Пожарной охраны. Они пригодны для зон с высоким уровнем риска заражения или угрозой террористических актов, а также в производственных помещениях, на территории военных баз, в аэропортах, промышленных зонах и на стадионах (на случай эвакуации населения). Они также могут использоваться для воспроизведения эпизодических сигналов.
ТЕХНИЧЕСКИЕ ПАРАМЕТРЫ Локальное пользование Встроенный буквенно-цифровой дисплей (ЖК, 4 x 12 знаков), мембранная клавиатура 16 клавиш, замок для ключа цилиндрового замка. Программные кнопки Наружные, например, для быстрого включения сигнализации или сообщения Управление и контроль за устройствами СИРЕНЫ: аналоговые и цифровые ВНЕШНИЕ УСТРОЙСТВА: химические датчики, метеорологические станции, системы вызова/эвакуации Связь с сиренами Радиосвязь (цифровая/аналоговая), IP (LAN/WAN/VPN) Связь с внешними устройствами Цифровая радиосвязь (NXDN/TDMA), IP (LAN/WAN/VPN) Радиотелефон Встроенный аналогово-цифровой VHF/UHF, макс. 25Вт Доступ к приложению сервера Приложение для рабочего стола или веб-приложение Энергоснабжение 230В переменного тока, 50Гц, (+/- 10%) или 12В постоянного тока (кабель электропитания для автомобильной зажигалки) Аварийной энергоснабжение Внешний аккумулятор 12В (50Ач) Внешние интерфейсы 4 x USB, 2 x LAN, RS-485, DVI-I, разъем для антенны, наушников, Wi-Fi (опция) Опциональные модули Модуль GSM, 2 избыточных диска HDD/SSD, радиомодем для управления аналоговыми сиренами (MMB-4000) Рабочая температура от 0°C до 60°C Размеры / вес 88 выс. x 430 шир. x 350 гл. мм/ 9 кг Материал изготовления Алюминиевый корпус типа rack 19″/ 2U Класс защиты IP20 Гарантия 24 месяца (аккумулятор 12 месяцев
Місцеві АСЦО охоплюють території міст, громад, селищ, сіл. Вони отримують команди від Територіальної АСЦО та:
Локальні АСЦО застосовуються для підприємств, установ, житлових масивів, а, також, на потенційно небезпечних об’єктах, зона ураження від яких у разі виникнення надзвичайної ситуації досягає заселених територій або інших підприємств, установ, організацій. Локальні системи забезпечують оповіщення населення, керівників та працівників об’єктів та що знаходиться в зоні можливого ураження.
Об’єктові АСЦО функціонують на окремих об’єктах, як-от заводи, лікарні, школи, на об’єктах підвищеної небезпеки та об’єктах з масовим перебуванням людей. Вони призначені для оповіщення при загрозі виникнення та при виникненні надзвичайних ситуацій, внаслідок яких зона можливої поразки не виходить за територію об’єкту:
— в інтернатних установах (для дітей, осіб з фізичними, психічними, інтелектуальними та сенсорними порушеннями, осіб похилого віку),
— установах охорони здоров’я,
— вузлових залізничних станціях,
— у шахтах та місцях зберігання небезпечних речовин.
Об’єктові системи також забезпечують оповіщення керівників та працівників об’єкта і осіб, що знаходяться на території об’єкту.
КАНАЛИ ЗВ’ЯЗКУ
Доведення сигналів, повідомлень про загрозу надзвичайних ситуацій населенню, а, також, забезпечення інформування може здійснюватись:
·          через національну телекомунікаційну мережу,
·          державні та публічні телерадіокомпанії,
·          комунальні, громадські та інші телерадіоорганізації з супроводом інформації жестовою мовою та субтитруванням,
·          через операторів телекомунікацій мобільного зв’язку, цифрового радіозв’язку із залученням телекомунікаційних мереж загального користування (телефонний зв’язок, текстові повідомлення, E-mail, тощо),
·          через Інтернет-ресурси (сайти, соціальні мережі).
Оповіщення посадових осіб.
Для оповіщення посадових осіб до МАСЦО, а також на рівнях ЗАСЦО та ТАСЦО можуть бути підключені спеціальні засоби зв’язку і в тому числі:
А) АТС
Б) ІР-телефонні апарати
В) ПК, планшети, ноутбуки та інші гаджети.
Для забезпечується передача голосових повідомлень на кінцеві пристрої стільникового та стаціонарного зв’язку та відтворювання їх згідно з алгоритмом IVR.
До кожного з таких АПЗД можуть бути підключені:
1. Електро-механічні сирени (одна або кілька сирен)        
2. Електронні сирени (одна або кілька сирен)                    
3. Інформаційні табло у населеному пункті та біжі рядки на транспорті                      
4. Інформаційні табло на транспорті, де АПЗД називається бортовим комп’ютером
5. Об’єкти з власною сигнальною системою                      
6. Будинки із власними акустичними системами              
7. Захисні споруди та бомбосховища.                                
Апаратно-Програмні Засоби Доступу виконують роль посередника між Місцевою АСЦО та кінцевими сигнальними пристроями. У їх пам’яті зберігаються:
— алгоритми взаємодії з Місцевою АСЦО та сиреною,
— програмні інтерфейси АРІ,
— та голосові повідомлення.

— алгоритми взаємодії з Місцевою АСЦО та сиреною,
— програмні інтерфейси АРІ,
— та голосові повідомлення.
АПЗД або контролер, як правило, монтується у виготовленій з ABS-пластику шафі із захистом ІР65. Шафа знаходиться у безпосередній близькості від сигнального пристрою.
Контролер вміє одночасно виконувати функції охорони об’єктів, функції пожежної безпеки, функції міні-метеостанції тощо.
 
Функціонал СВТ.ЛЕГІОН
оновлень.
                В якості основи для побудови кластера використовуються наступні компоненти:
— DRBD — розподілене зберігання дискових даних;
— Unix — HA — управління ресурсами кластера;
— OpenVZ — технологія віртуалізації.
  • вмикають електромеханічні сирени та гучномовці;
  • здійснюють запуск локальних та об’єктових систем оповіщення,
  • відправляють повідомлення посадовим особам через телефонну чи IP-мережу;
  • проводять моніторинг апаратно-програмних засобів доступу – так званих «АПЗД».
При цьому Місцеві АСЦО повинні мати функцію транзитної передачі команд оповіщення на підключені до неї об’єкти від Територіальної АСЦО без участі чергового Місцевої АСЦО.

 

 

  1. Оповіщення
  • передача циркулярних, групових або індивідуальних повідомлень як в ручному, так і в автоматичному режимах; запис дій всіх абонентів під час оповіщення;
  • документування результатів оповіщення з можливістю формування друку звітів за будь-який період;
  • фіксація відповіді абонента про отримання оповіщення за алгоритмом IVR та зі службового протоколу SIP;
  • зберігання завдань на оповіщення, результатів їх виконання; запис трансляцій і дій кожного абонента в ході оповіщення;
  • запис та прослуховування підготовлених звукових файлів повідомлень;
  • аутентифікація користувачів по ключу, логіну та паролю (додатково — PIN-кодам для абонентів і чергових);
  • автопрослуховування зареєстрованих повідомлень;
  • веб-інтерфейс для роботи з будь-якого ПК (Windows-Linux) або гаджета (Android-iOs) без інсталяції «клієнтської частини»;
  • функція «чат» для передачі письмових повідомлень між абонентами або передачі письмового повідомлення від одного учасника усім іншим у т.ч. на спеціалізованих бланках з різним ступенем секретності;
  • можливість адміністрування і моніторингу поточного повідомлення;
  • в автоматичному режимі оповіщення (циркулярний, груповий, індивідуальний) задіяна функція оповіщення по наступному номеру абонента, у тому числі мобільному з переліку номерів в картці абонента, якщо абонент не відповів на виклик по основному номеру;
  • доступ бази абонентів, які прийняли/не прийняли повідомлення;
  • можливість автоматичного повторного оповіщення абонентів по заданому алгоритму (кількість циклів обумовлюється), які не прослухали повідомлення;
  • забезпечення захисту паролем апаратно-програмних засобів від несанкціонованого доступу і помилкових викликів;
  • кількість підключених абонентів, яким повинні передаватися повідомлення, може бути збільшена шляхом нарощування периферійного устаткування у мережі або шляхом об’єднання без необхідності модернізації центрального програмного модуля і закупівлі додаткових ліцензій;
  • можливість масштабування (підключення сирен, гучномовців, посадових осіб).
  1. Використання радіо-каналу для екстрених розмов перших осіб
  • Можливість роботи в аналоговому режимі, режимі DMR або в змішаному цифровому/аналоговому режимі, при цьому відбувається автоматичне перемикання між аналоговим та цифровим режимами на основі викликів, що приймаються.
  • Розподілене підключення по ІР: забезпечує потужний та стабільний сигнал для всіх віддалених абонентів. Максимальна відстань зв’язку залежить від: навколишнього середовища, топографії місцевості, наявності перешкод і потужності передавача.
  • На відкритій місцевості та ідеальних умовах, радіус може досягати до 50-70 км на VHF-діапазоні та близько 20-30 км на UHF (в міських умовах — біля десятка кілометрів).
  • Підтримка голосового та текстового повідомлення (MTDR).
  • Можливість підключення до мережі через Ethernet для централізованого управління та

     

  1. Наради, диспетчерський зв’язок і функція «чат»
  • Можливість організації декількох незалежних нарад.
  • Необмежена кількість учасників нарад (в залежності від потужності сервера).
  • Автоматичне вирівнювання рівня гучності різних учасників і підтримка якості звуку.
  • Можливість запису утримуваної наради.
  • Запис дій абонентів в журнал, запис історії подій для кожного учасника наради.
  • Ведення протоколів і можливість прослуховування записів нарад.
  • Функція для попередньої передачі письмових повідомлень щодо початку та теми наради абонентів (ця функція – окрема від функції «чат»).
  • Запуск наради за розкладом.
  • Планувальник автозапуску конференцій з тривалості наради, днів тижня, днів місяця і часу початку наради.
  • Можливість включити/вимкнути при плануванні «Контроль втрати абонента». У разі випадкового роз’єднання Система автоматично підключить абонента знову.
  • Для режиму нарад передбачена можливість тимчасового виходу ведучого і декількох абонентів з «кімнати» нарад, не перериваючи інших учасників, до «тіньової кімнати» для закритих переговорів і повернення назад в основну нараду;
  • Порядок входу в нараду (PIN, А/В, автозбір).
  • Активація/деактивація функцій «Запис наради», «Ліміт учасників».
  • Попереднє автоматичне оповіщення абонентів по телефонах з вибором звукового файлу про інтервал часу до наради, теми наради або розсилка SMS, якщо дозволено використання послуг операторів GSM.
  • Попереднє оповіщення по електронній пошті з вибором інтервалу часу до наради про час проведення та тему наради.
  • Безоператорні функції: алгоритм призначення початку та тривалості наради.
  • Безоператорні функції добової наради. Приміром, вказується час початку наради 12-00 годин, але при цьому вона доступна цілу добу; меню випадає після того, як поставлять відмітку «автозбір учасників».
  • Безоператорні функції диспетчерського цілодобового зв’язку. «0-й режим»: при встановленні часу тривалості наради «0 хвилин» система підтримуватиме відкриту нараду цілодобово до її закриття вручну.
 
  1. Загальні
  • Адаптація системи під призначене для користувача мовне середовище.
  • Підключення до існуючих телефонних мереж, без зміни телекомунікаційної інфраструктури підприємства і без необхідності прокладення виділеної мережі зв’язку.
  • Можливість коригування ПЗ системи, додавання нових функцій і виконання робіт по програмному супроводу продукту через патчі (в ході обслуговування бажано мати можливість дистанційного діагностування системи під час обслуговування в межах території Замовника, або через VPN-з’єднання).
  • Адаптація панелі управління системою нарад та оповіщення для сучасних версій Веб-броузеров Google Chrome, Opera і Mozilla Firefox.
  • Підключення абонентів незалежно від їх територіального розташування і наявного крайового устаткування (телефонний апарат, мобільний телефон, IP Phone, Softphone, конференц-аппарат і тому подібне).
  • Об’єднання абонентів з різних мереж (PSTN/GSM/VoIP) з урахуванням параметрів гетерогенних мереж.
  • Урахування специфіки мобільного зв’язку, якщо у Системі дозволено використання GSM-операторів.
  • Можливість встановлювати БЕКАП програми і інформаційних баз та модифікація патчами.
  • Інтеграція з CRM.
  • Повна підтримка API для інтеграції сторонніх платформ і додатків;
  • Підключення з настільних комп’ютерів, мобільних пристроїв, планшетів і IP-телефонів;
  • Віддалений доступ до хмарного сховища;
  • Об’єднання всіх комунікацій в одній централізованій мережі, включаючи оповіщення, голосовий зв’язок, відеодзвінки, відеоконференції, відеоспостереження, веб-зустрічі, передачу даних, аналітику, оперативно-технологічний зв’язок, інше. Хмарне налаштування і керування через API;
  • Конференц-кімнати з 1080p;
  • Голосові кодеки: Opus, G.711 A-law / U-law, G.722, G722.1 G722.1C, G.723.1 5.3K / 6.3K, G.726-32, 729A / B, iLBC, GSM;
  • Відео кодеки: 264, H.263, H263 +, H.265, VP8;
  • QoS: Layer 2 QoS (802.1Q, 802.1p) і Layer 3 (ToS, DiffServ, MPLS) QoS;
  • Мережеві протоколи: SIP, TCP / UDP / IP, RTP / RTCP, ICMP, ARP, DNS, DDNS, DHCP, NTP, TFTP, SSH, HTTP / HTTPS, PPPoE, STUN, SRTP **, TLS, LDAP, HDLC, HDLC-ETH, PPP, IPv6, OpenVPN®;
  • Шифрування даних: SRTP **, TLS, HTTPS, SSH, 802.1X.
  1. Адміністративні
    • Подвійне адміністрування.
    • Інтелектуальний вхід для керівництва.
    • Адміністрування і відображення ходу оповіщень та конференцій з мережі TCP/IP для АРМ чергових.
    • Закладка «Протоколи» в статистиці — функція прослуховування і видалення записаних голосових файлів нарад та історії нарад.
  2. Збір учасників
  • З внутрішніх (VPN) мереж клієнтів, шляхом набору короткого номера (виклик групи).
  • З ТфЗК, шляхом набору публічного номера.
  • З мережі Інтернет по web — url або по sip — url, в цьому випадку система зробить дзвінок на вказаний клієнтом номер.
  • Автозбір учасників.
  • Гібрідний: вибір автоматичного збору учасників, аутентифікація по PIN- коду, вхід по А/В — номеру або комбінації.
  • Режим «консоль» (можливість послідовного підключення абонентів до події).
  • Додаткові кнопки режиму консолі: «Закрити усі мікрофони окрім ведучого», «Відкрити усі мікрофони», «Циркулярний виклик», кнопки «Груповий виклик» до 100 (кількість обумовлюється).
  1. Оперативе керування (під час проведення оповіщення у ручному режимі та під час проведення нарад). Окремо від «вікна консолі».
    • Включення/виключення мікрофону учасника — сигнал з мікрофону цього учасника поступає/не поступає в конференцію.
    • Функція «Вимкнути мікрофони» — функція «Відключення/включення усіх мікрофонів окрім мікрофону ведучого (оператора)».
    • Регулятор гучності сигналу від учасника.
    • Регулятор гучності загального сигналу наради кожному абонентові («Рівні гучності сигналів конференції для учасників» змінюються за допомогою програмних регуляторів і функція «Рівні сигналів учасників для конференції» також змінюються за допомогою програмних регуляторів).
    • Для телефонних нарад — управління конференцією за допомогою сигналів DTMF з тастатури ТА. Список функціональних DTMF- сигналів для аналогових і цифрових телефонних апаратів.
    • Автоматичне визначення і пригнічення трансляції в конференцію сигналів DTMF від учасників телефонної конференції.
    • Видалення учасника з конференції.
    • Додавання в конференцію будь-якого контакту або групи контактів зі списку.
    • Можливість оператора викликати будь-яких абонентів при проведенні наради. (можливість підключення до наради сторонніх учасників).
    • Індикатор наявності сигналу від абонента (абонент говорить/не говорить).
    • Індикатор кількості чергових (операторів) в Системі для контролю санкціонованого доступу.
    • Показ у вікні оперативного управління нарадою не внутрішнього № учасника, що підключився, а реального.
    • Зміна вікна управління нарадою з метою розміщення на одному екрані максимальної кількості абонентів (використання для моніторів POS).
    • Функція блокування/розблокування входу нових учасників.
    • Вибір мови (український, англійський або на замовлення).
    • Функція «Прошу слова» для абонентів.
  1. Пріорітетність
    • Авто-привласнення адмінімтратору/директорові PIN-коду модератора при вході, щоб йому привласнювався вищий пріоритет для керування.
    • Функція «перебій». Можливість призначення підвищеного пріоритету (можливість «перебити» інших абонентів) будь-якому з учасників.
    • Оперативне привласнення пріоритету будь-якому учасникові у вікні управління нарадою під час наради.
  1. Редагування даних
    • Редактор списку учасників, даних учасників, організацій і посад.
  • Можливість для АРМ оперативного чергового змінювати списки абонентів відповідно до повноважень.
  1. Відмовостійкість
Якщо час простою впроваджуваного рішення є критичним для роботи організації і вимагається його мінімізувати у разі збоїв устаткування, пропонується реалізація системи в режимі відмовостійкого (HA) кластера.