СИСТЕМИ ОПОВІЩЕННЯ, ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО ЗВ’ЯЗКУ ТА СЕЛЕКТОРНИХ НАРАД

UkrainianEnglishRussian

Система ВІСТУВАННЯ_СВТ для оповещения, информирования и экстренных совещаний

(Українська розробка, авторське право закріплене Рішенням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №3780 від 20.02.2018р.)

Оповіщення населення про надзвичайні ситуації — це доведення до населення сигналів оповіщення та екстреної інформації про небезпеки, що виникають при загрозі виникнення або виникненні надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру, а також при веденні військових дій або внаслідок цих дій, про правила поведінки населення та необхідність проведення заходів із захисту.
Інформування населення про надзвичайні ситуації — це доведення до населення через засоби масової інформації та іншими каналами інформації про прогнозовані та виниклі надзвичайні ситуації, вживані заходи щодо забезпечення безпеки населення і територій, прийоми та способи захисту, а також проведення пропаганди знань у галузі цивільної оборони, захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій, у тому числі забезпечення безпеки людей на водних об’єктах, та забезпечення пожежної безпеки.
Поняття «система оповіщення»:
Організаційно-технічне об’єднання оперативно-чергових служб, спеціальної апаратури управління, спеціалізованого програмного забезпечення, засобів оповіщення, каналів зв’язку з метою доведення сигналів, інформації оповіщення або мовленнєвої інформації до оперативних чергових, посадових осіб, органів управління.

Стислий опис можливостей системи «ВІСТУВАННЯ_СВТ».

  • Оповіщення може проводитись як у ручному, так і автоматичному режимах.
  • За наявності не оповіщених (зайнято, не взяв трубку, не дослухав до кінця) починається друге коло оповіщення. Після 3-4-го кола (застерігається), якщо залишилися не оповіщені, Система переключається на їх альтернативні номери.
  • Під час сеансу оповіщення будь-який з тих, хто має доступ до Системи, з комп’ютера може запустити або свій сеанс оповіщення, або зібрати голосову нараду з підлеглими. При вході на сервер через будь-який браузер користувач бачить зв’язки та можливості відповідно до його статусу.
  • Кількість одночасних нарад та оповіщень обговорюється.
  • Запуск оповіщення або наради здійснюється простим натисканням кнопки на консолі IP-телефону або натисканням на плитку на екрані. Склади груп заздалегідь продумані та вписані в ці плитки. Плитки та кнопки це – сценарії. Кількість плиток на екрані обмовляється, кнопок на консолі – 160.
  • Постійний моніторинг усіх учасників на випадок раннього попередження.
  • У разі збоїв у мережі Система автоматично переходить на альтернативні канали (уточнюється Замовником). У разі збоїв на основному сервері здійснюється перемикання на відмовостійкий кластер, який за фізичними характеристиками ідентичний до основного сервера (обговорюється).
  • На екрані оператора Геоінформаційна система (ГІС) наочно виводить дані про стан каналів зв’язку та об’єктів. Через ГІС можна зв’язатися з будь-яким об’єктом.Кількість підтримуваних АРМ чергових, підрозділів та об’єктів, які можна сповістити або зв’язатися з ними у нараді.
  • Крім ручного та автоматичного голосового оповіщення існує чат, у якому можна зробити письмові оповіщення на спеціальних бланках із різними рівнями секретності.
  • Управління системою здійснюється за web-інтерфейсом за наявності ключа, логіну та особистого пароля доступу.
  • Журнали, звіти про проведені сеанси, прослуховування з екрана записів повідомлень та записів нарад, екрани оперативного керування сеансами, можливість друку результатів, інші функції.

Можливості Системи.
— Екстрене сповіщення/Селекторний зв’язок одним кліком. Циркулярна та групова з можливістю одночасного проведення кількох нарад. Можуть бути циклічно запланованими.
— Оповіщення індивідуальне, групове, циркулярне в режимі реального часу, заздалегідь записані звукові файли або текстове.
— Робота з каналами передачі даних, аналоговими 2-х та 4-х провідними, радіо або супутниковими.
— Підключення абонентів та студій будь-якого територіального розташування.
— Вбудовані функції АТС (відеоконференцзв’язок на замовлення).
Інтерфейс програмного забезпечення дозволяє одночасно використовувати необхідну кількість сценаріїв підтвердження сигналів оповіщення (текстових та аудіо-записів) у циркулярному, груповому та індивідуальному режимах.

 

Вкладка аудіофайлів дозволяє завантажити голосові повідомлення (з пам’яті АРМ, сервера або ел.сирени) або записати їх з можливістю збереження та прослуховування як на комп’ютері, так і на телефоні, встановленому на робочому місці чергового.

 

Вкладка «Статистика» (історія) дозволяє переглядати всі журнали подій, пов’язаних із передачею (доведенням) оповіщень за день, тиждень та місяць будь-якого року. Для відображення результатів оповіщення кольори підбираються автоматично.

 

Вкладка із зображенням телефону (режим консоль) дозволяє оперативно зв’язатися з будь-яким з абонентів, підключених до системи, та, при необхідності, додавати до розмови інших абонентів зі списку, або доводити сигнал абонентам, які перебувають на зв’язку. Режим «Консоль» крім групових дзвінків дозволяє здійснювати індивідуальні дзвінки абонентів та поступово додавати будь-яку кількість абонентів до оповіщення/розмови.

 

Кількість сценаріїв («кімнат») може бути збільшена (200-300) і присвоєна керівникам для проведення ними власних нарад або якщо центральний блок управління (сервер) має наявність інтернет-доступу, після реєстрації на сервері отримати можливість здійснювати дзвінки, використовуючи послугу » SIP номер. Це дає можливість здійснювати дзвінки за умови визначення вашого IP за межами країни та забезпечити голосовим зв’язком віддалені офіси та виробничі чи адміністративні приміщення. Цей функціонал М.Б. ізольований від основного та використовуватися як публічний модуль.
Система «ВІСТУВАННЯ_СВТ» дозволяє організувати одночасні наради як циркулярні, так і групові. Підрозділи у разі масштабного підключення можуть проводити власні наради.
Роль пультів чергового, адміністратора, оператора можуть виконувати Notebook’s, планшети, смартфони, стаціонарні ПК, моноблоки з TouchScreen та інше.

Вкладка із зображенням конверта призначена для створення та обміну текстовими повідомленнями, у тому числі з використанням форми спеціального бланка як індивідуально, так і групі абонентів. Візуалізує вхідні повідомлення з відповідною колірною ідентифікацією ступеня секретності та статусом «отримання, відкриття, підтвердження», яка привертає увагу користувача.

 

      Наступні вкладки призначені для ведення баз даних посад та організацій (органів управління).
Програмне забезпечення дозволяє підготувати голосові повідомлення як заздалегідь, так і з отриманням завдання на підтвердження розпорядження/сигналу (в режимі он-лайн) із прослуховуванням на телефоні/notebook/ПК, встановленому на робочому місці.
Крім того, програмне забезпечення дозволяє доводити розпорядження в режимі конференції з опитуванням кожного абонента щодо отримання розпорядження та порядку його виконання. Зазначена функція може використовуватися при постановці завдань по лінії оперативно-чергової служби групі абонентів, що значно скорочує час реагування на такі ситуації.
Для масштабування до системи підключається АТС і абоненти мобільних мереж, якщо використання GSM доцільно і дозволено.
У випадку, коли при отриманні повідомлення на телефон, одержувач не дослухав повідомлення або не зняв трубку, в історії повідомлень, що передаються, відображається відповідний статус і доведення сигналу оповіщення до таких абонентів може бути автоматично продубльовано необхідну кількість разів.
Також програмне забезпечення дозволяє надсилати текстові повідомлення в режимі реального часу як одному, так і групі абонентів, навіщо призначені відповідні вкладки.
Реалізовано можливість введення сигналів, вписаних у відповідні поля спеціального бланку. При цьому абоненти отримують лише відмітну групу, словникову та чотиризначну/п’ятизначну цифрову величину.Можливо використовувати відповідні форми письмових доповідей, що надаються по лінії оперативно-чергової служби, використовувати звірку чергових розпізнавальних груп, що використовуються для передачі встановлених сигналів в автоматичному режимі з надсиланням відповідних доповідей на адресу органу управління вищого рівня за підпорядкованістю.
Система дозволяє здійснювати запис усіх подій, пов’язаних із передачею повідомлень, програмувати перевірку системи в автоматизованому режимі без участі чергового з відображенням подій у журналі історії та інше.

Підключення до автоматизованої системи операторів стільникового зв’язку, відомчої та мережі PSTN (АТС) значно підвищує можливості автоматизованої системи оповіщення щодо здійснення у короткий проміжок часу оповіщення особового складу будь-якої організаційної структури чи населення шляхом надсилання відповідних повідомлень абонентам цих мереж. Доведення повідомлень, розпоряджень, сигналів (команд) може здійснюватися через відповідні аналогово-цифрові перетворювачі сигналу, цифрові та аналогові радіомережі, SMS-повідомлення та інше.
Можливості Системи дозволяють, у разі потреби, для здійснення оповіщення використовувати радіо, фізичні, НС та ТЧ-канали там, де відмова від їх використання неможлива.

Впровадження автоматизованої системи централізованого управління та оповіщення дозволить:
— звільнити інформаційно-телекомунікаційні вузли (вузли зв’язку) від зайвого навантаження за змістом та обслуговуванням застарілої апаратури оповіщення, засекреченого зв’язку та магістрального зв’язку;
— автоматизувати відповідні процеси на підготовку та доведення до певних організаційних структур розпоряджень (сигналів), підготовку, передачі та обробки підтверджень про їх одержання (у т.ч.письмових), що скоротить загальний час процесу оповіщення;
— забезпечити індивідуальне, групове та циркулярне доведення до певних організаційних структур розпоряджень (сигналів);
— використовувати можливості АТС для доведення розпоряджень (сигналів) у випадках, коли навантаження на відповідну транспортну мережу є неприпустимим (проведення заслуховувань, нарад з відеоконференцзв’язку тощо);
— документувати результати передачі (докази) розпоряджень (сигналів) з можливістю формування та друку звітів як після закінчення процесу передачі повідомлень, так і на вимогу на будь-якому етапі доведення розпорядження (сигналу), а також звільнить інформаційно-телекомунікаційні вузли (вузли зв’язку) від зайвої навантаження;
— забезпечити нарощування системи адміністраторами відповідного рівня з автоматизованого робочого місця;
— забезпечити оповіщення особового складу організаційних структур у позаслужбовий час.

Геоінформаційна система (ГІС)
спеціалізоване картографічно-аналітичне доповнення (на замовлення)
для СИСТЕМИ ВІДПОВІДІ «ВІСТУВАННЯ_СВТ».

Для візуального відображення працездатності елементів оповіщення використовуються відповідні верстви геоінформаційної системи (ГІС).

Можливості ГІС:

  • навігація по карті, редагування даних, оперування векторними шарами карти, просторовий аналіз, адресний пошук, прокладання маршрутів;
    ● пошук та оперативне оновлення бази даних;
    ● широкий спектр аналітичних можливостей (відображення інформації у вигляді графіків, просторовий та статистичний аналіз);
    ● постійна готовність додатку до роботи;
    ● захист інформації від спотворення та несанкціонованого доступу;
    ● можливість розрахованого на багато користувачів режиму доступу та групового редагування бази даних.

Орієнтовний набір шарів ГІС

  • розташування систем оповіщення;
  • галузева інфраструктура;
  • зони відповідальності територіальних підрозділів;
  • локалізація подій;
  • техногенні об’єкти;
  • підрозділи підвищеного контролю.

ХАРАКТЕРИСТИКИ СИСТЕМИ СЕЛЕКТОРНИХ НАРАД І ПОВІДОМЛЕННЯ «ВІСТУВАННЯ_СВТ»

Специфікація системи:

  • Протоколи VoIP: SIP, H.323.
  • Управління: HTTP, HTTPS, SSH, IVR.
  • Аудіокодеки: G.711 a-Law, G.711 µ-Law, G.722, G.729, GSM, Speex, iLBC.
  • Цифрова телефонія: SS7 (ОКС-7).
  • Режими DTMF — inband, rfc2833, sip info.
  • Кількість учасників: до 5000 (з можливістю збільшення).
  • Система оповіщення та нарад – до 1000 (обговорюється) об’єктів.
  • Кількість «кімнат» (сценаріїв) для одночасних нарад: 10 (до 300).
  • Веб-інтерфейс для дистанційного керування.
  • Можливість віддаленого доступу через протокол SSH для системного адміністрування.

Характеристики системи

  1. Оповіщення
  • передача циркулярних, групових або індивідуальних повідомлень (мовних сигналів оповіщення) по каналах передачі даних як у ручному (в режимі реального часу через мікрофон), так і в автоматичному (заздалегідь записане повідомлення) режимах; спрощений запис повідомлень з будь-якого телефону (оператора, чергового);
  • можливість автоматичного повторного оповіщення абонентів за заданим алгоритмом (до 3-5 циклів — обмовляється) для тих, хто не прослухав повідомлення (для автоматичного режиму оповіщення);
  • забезпечення захисту фізичним ключем та/або паролем апаратно-програмних засобів від несанкціонованого доступу та помилкового спрацьовування;
  • документування результатів оповіщення з можливістю формування друку звітів як після закінчення оповіщення, так і на вимогу оператора на будь-якому етапі;
  • для обліку кількості оповіщених — фіксація відповіді абонента про отримання оповіщення відповідно до автоматичного аналізу дій абонента зі службового протоколу, за натисканням заздалегідь обумовленої Замовником кнопки / комбінації кнопок на тастатурі ТА або клавіатурі гаджета або голосове;
  • зберігання у базі даних системи «ВІСТУВАННЯ_СВТ» як самих завдань на оповіщення, так і результатів їх виконання, записів трансляцій та всіх дій кожного абонента;
  • фіксація дій абонентів як реального часу під час оповіщення;
  • прослуховування «з екрана» на АРМ чергового зареєстрованих повідомлень;
  • автентифікація користувачів за ключом, логіном та паролем (додатково — PIN-кодами) для абонентів та чергових; PIN-коди автоматично змінюються через певні проміжки часу та публікуються на головній ADMIN-сторінці; захист від несанкціонованого запуску під час активації сирен або гучномовців (стохастичний метод розділених об’єктів);
  • можливість для АРМ оперативного чергового змінювати списки абонентів відповідно до повноважень;
  • веб-інтерфейс роботи із Системою оповіщення;
  • функція «чат» для передачі письмових повідомлень між абонентами або передачі письмового повідомлення від одного учасника всім іншим як на спеціалізованих бланках з різним ступенем секретності, так і на порожньому бланку;
  • можливість адмініструванняя та моніторингу поточного повідомлення;
  • в автоматичному режимі оповіщення (циркулярний, груповий, індивідуальний) задіяна функція оповіщення за наступним номером абонента, у тому числі мобільного (кількома) або домашнього з переліку номерів у картці абонента, якщо абонент не відповів на виклик за основним номером;
  • доступ до звукових файлів запису минулих повідомлень та баз абонентів, які прийняли/не прийняли ці повідомлення;
  • КСЗІ/КТЗІ системи оповіщення Виконавець надає опціонально;
  • для режиму нарад передбачена можливість тимчасового виходу ведучого та кількох абонентів з «кімнати» нарад, не перериваючи інших учасників, у «тіньову кімнату» для закритих переговорів та повернення назад до основної наради;
  • кількість підключених абонентів, яким повинні передаватися повідомлення, може бути збільшена шляхом нарощування периферійного обладнання в мережі або шляхом об’єднання локальних серверів без необхідності модернізації центрального блоку та закупівлі додаткових ліцензій.
  1. Загальні
  • Можливість організації кількох незалежних нарад/оповіщень.
  • Необмежену кількість учасників нарад/повідомлень.
  • Автоматичне вирівнювання гучності різних учасників та підтримання якості звуку.
  • Можливість запису наради, що утримується.
  • Запис дій абонентів у журнал (запис історії подій для кожного абонента).
  • Ведення протоколів та можливість прослуховування записів нарад.
  • Функція для попередньої передачі письмових повідомлень про початок та тему наради  (функція не має нічого спільного з функцією «чат» Системи оповіщення).
  • Адаптація системи під мовне середовище.
  • Підключення до телефонних мереж без зміни телекомунікаційної інфраструктури підприємства без необхідності прокладання виділеної мережі селекторного зв’язку.
  • Можливість коригування ПЗ системи, додавання нових функцій та виконання робіт із програмного супроводу продукту через патчі (під час обслуговування бажано мати можливість дистанційного діагностування системи в межах території Замовника, або через VPN-з’єднання).
  • Адаптація панелі керування системою нарад та оповіщення для сучасних версій веб-браузерів.
  • Підключення абонентів незалежно від їхнього територіального розташування та наявного кінцевого обладнання (телефонний апарат, мобільний телефон, IP Phone, Softphone, конференц-апарат тощо).
  • Об’єднання абонентів з різних мереж (IP/PSTN/GSM/VoIP) з урахуванням параметрів гетерогенних мереж.
  • Облік специфіки мобільного зв’язку, якщо в системі дозволено використання GSM-операторів.
  • Можливість встановлювати бекап програми та інформаційних баз та модифікація патчами.
  • Інтеграція з CRM (опціонально).
  • Функції АРІ.
  1. Адміністративні
  • Подвійне адміністрування.
  • Інтелектуальний вхід до керівництва.
  • Адміністрування та відображення ходу наради по мережі TCP/IP для необмеженої кількості АРМ операторів.
  • Закладка «Протоколи» у статистиці — функція прослуховування та видалення записаних голосових файлів оповіщень, нарад та історії нарад.
  1. Планування
  • Планувальник автозапуску конференцій щодо тривалості наради, днів тижня, днів місяця та часу початку наради.
  • Можливість увімкнути/вимкнути при плануванні «Контроль втрати абонента». У разі випадкового роз’єднання система автоматично підключить абонента.
  • Порядок входу до наради (PIN, А/В, Автозбір).
  • Увімкнення/вимкнення функцій «Запис наради», «Ліміт учасників».
  • Попереднє автоматичне сповіщення абонентів по телефонах з вибором звукового файлу з інтервалом часу до наради, теми наради або розсилання SMS, якщо дозволено використання послуг операторів GSM.
  • Попереднє сповіщення електронною поштою з вибором інтервалу часу до наради про час проведення та тему наради.
  • Безоператорні функції: алгоритм призначення початку та тривалості наради.
  • Безоператорні функції добової наради. Наприклад, вказується час початку наради 12-00 годин, але при цьому вона доступна цілодобово; меню випадає після того, як буде поставлено позначку «Автозбір учасників».
  • Безоператорні функції диспетчерського цілодобового зв’язку. «0-й режим»: при встановленні часу тривалості наради «0 хвилин» система підтримуватиме відкриту нараду цілодобово до її закриття вручну.

     

  1. Сбір учасників
  • З внутрішніх (VPN) мереж шляхом набору короткого номера.
  • З ТФОП шляхом набору публічного номера.
  • З мережі Інтернет по web-url або sip-url, у цьому випадку система зробить дзвінок на вказаний клієнтом номер.
  • Автозбір учасників.
  • Гібридні: вибір автоматичного збору учасників, автентифікація за PIN-кодом, вхід за А/В – номером або комбінацією.
  • Режим «консоль» (можливість послідовного підключення абонентів).
  • Додаткові кнопки режиму консолі: «Закрити всі мікрофони, крім ведучого», «Відкрити всі мікрофони», «Циркулярний виклик», кнопки «Груповий виклик» до 100 (кількість визначається).
  1. Оперативне керування (під час проведення оповіщення у ручному режимі і підчас проведення нарад). Окрема функція від «Вікна консолі».
  • Увімкнення/вимкнення мікрофона учасника — сигнал з мікрофона цього учасника надходить/не надходить у конференцію.
  • «Вибір мікрофонів» — функція «Вимкнення/увімкнення всіх мікрофонів крім мікрофона ведучого (оператора)».
  • Регулятор гучності від учасника.
  • Регулятор гучності загального сигналу наради для кожного абонента. «Рівні гучності сигналів конференції для учасників» змінюються за допомогою програмних регуляторів, «Рівні сигналів учасників для конференції» також змінюються за допомогою програмних регуляторів.
  • Для телефонних нарад — керування конференцією за допомогою сигналів DTMF із тастатури ТА. Список функціональних сигналів DTMF для аналогових та цифрових телефонів наведено в кінці файлу.
  • Автоматичне визначення та придушення трансляції в конференцію сигналів DTMF від учасників та операторів телефонної конференції.
  • Видалення учасника із конференції.
  • Додавання до конференції будь-якого контакту або групи контактів зі списку.
  • Можливість оператора викликати будь-яких абонентів під час проведення наради. (Можливість підключення до наради сторонніх учасників).
  • Індикатор наявності сигналу від абонента (абонент каже/не каже).
  • Індикатор кількості чергових (операторів) в Системі контролю санкціонованого доступу.
  • Показ у вікні оперативного управління наради не внутрішнього учасника, а реального.
  • Зміна вікна управління нарадою з метою розміщення на одному екрані максимальної кількості абонентів (використання моніторів POS).
  • Функція блокування/розблокування входу нових учасників.
  • Вибір мови (українська, англійська або на замовлення).
  • Функція «Прошу слова» абонентам.

     

  1. Приорітетність (перебій)
  •  
  • Авто-присвоєння адміністратору/черговому PIN-коду модератора при вході, щоб йому присвоювався найвищий пріоритет для керування.
  • Функція «перебій». Можливість призначення підвищеного пріоритету (можливість «перебити» інших абонентів) будь-якому учаснику.
  • Оперативне надання пріоритету будь-якому учаснику у вікні управління нарадою під час наради.
  • Обмеження доступу та функціональності абонента, що має доступ до системи, згідно з його статусом (визначається зв’язкою «логін/пароль»);
  1. Редагування даних
  • Редактор списків учасників, даних учасників, організацій та посад.
  • Редактор сценаріїв.
  1. Відмовостійкість.

              Якщо час простою впроваджуваного рішення є критичним до роботи організації та потрібно його мінімізувати у разі збоїв устаткування, пропонується реалізація системи як отказоустойчивого (HA) кластера.

 

Основний сервер має дубльоване харчування та функцію Raid із гарячою заміною. Під замовлення може використовуватися стійкий до відмови кластер.
Система «ВІСТУВАННЯ_СВТ» будується автономно або інтегрується в мережі, що вже використовуються Замовником, і інтерфейси, поєднує в собі компактність і високу функціональність. Продукт має безліч опцій та додаткових можливостей, які забезпечують:

— ефективне використання вже здійснених інвестицій, що дозволяє уникнути необхідності повного оновлення обладнання за рахунок апаратної та програмної сумісності з будь-яким акустичним або іншим обладнанням зв’язку (АРІ та технічні засоби, які виготовляє підприємство «КСВТ»); інтеграція існуючого обладнання із новою системою;
— зменшення витрат на зв’язок та операційних витрат;
— зростання ефективності використання комунікаційного обладнання;
— екстрене інформування співробітників;
— підтримку провідних та бездротових каналів зв’язку (SIP & SIP-Т, GSM, радіо, ІЧ);
— застосування в різному оточенні — як у корпоративному (УАТС), так і в телекомунікаційному (транзитна станція);
— архітектуру мережі як централізовану, і децентралізовану (розподілену);
— централізоване адміністрування;
— гнучке налаштування платформ для перспективного розширення.
Передбачено підключення існуючих конференц-систем, аналогових пристроїв, ТЧ-каналів та іншого 4-х провідного обладнання за допомогою шлюзів «СВТ.IP-ТЧ». Стійки та пульти, а також наявні студії та конференц-системи отримують IP-адреси шлюзів «СВТ.IP-ТЧ» і можуть бути підключені до нарад як звичайні IP- абоненти.

Переваги «ВІСТУВАННЯ_СВТ»

  • Просте встановлення, налаштування та керування завдяки доступності конфігураційного інтерфейсу через Інтернет.
  • Можливість виключення виділених телефонних ліній.
  • Простота реалізації роумінгу – виклики перенаправляються у будь-яку точку планети завдяки можливостям протоколу SIP.
  • Значне скорочення витрат на телефонні переговори завдяки використанню можливостей, які надає Інтернет.
  • Оперативне масштабування.
  • Розширена звітність. — Детальна технічна інформація про поточний стан системи, виклики та запис нарад.
  • Робота системи без оператора завдяки функціям планування та оповіщення.
  • Підтримка протоколу SIP забезпечує розширені можливості та гнучкість у частині інтеграції з іншими комунікаційними протоколами та службами. При інтеграції кількох серверів можна побудувати стійку від відмови розподілену систему, яка в штатному режимі функціонуватиме як єдине ціле, а у разі виникнення аварій на каналах зв’язку працює по кільцюванню або розпадеться на набір «інтелектуальних» острівців, здатних обслуговувати локальних абонентів. Таким чином, значно підвищується:
  • відмовостійкість системи;
  • безпека;
  • зручність користування/обслуговування;
  • можливість масштабування.

Захист «ВІСТУВАННЯ_СВТ»

Захист інформації може здійснюватися за допомогою електронних ключів «Алмаз-1К», який виконує такі функції:
-аутентифікацію оператора/чергового при доступі до ключа;
-генерацію особистих та відкритих ключів для алгоритму ЕЦП;
-генерацію особистих та відкритих ключів для протоколу розподілу ключів;
-генерацію ключів для алгоритму шифрування та генерації випадкових послідовностей на основі апаратного генератора;
-зберігання особистих ключів у внутрішній пам’яті та захист їх від НСД;
-формування та перевірку ЕЦП;
-обчислення хеш-функції;
-розподіл ключових даних на основі асиметричного протоколу розподілу;
-зберігання довільних даних у внутрішній пам’яті та захист їх від НСД;
-контроль цілісності та працездатності вбудованого програмного забезпечення та ін.
ПРИКЛАДИ ЗОВНІШНЬОГО ОБЛАДНАННЯ ОПОВІЩЕННЯ

Нові технології найбільш схильні до впливу навколишнього середовища, в першу чергу — електронні пристрої, що управляють. Тому, крім найбільш використовуваних систем керування за допомогою GSM/GPRS/IP/радіосигналів/резервних через POCSAG або супутникові системи передбачається використання фізичних аналогових 2-х дротових телефонних пар (НС). Т.ч. забезпечується надійність та технічні переваги, що включають оптимальні функції та мінімальний ризик у разі відмови.

Захист від помилкового спрацьовування та несанкціонованого проникнення у систему оповіщення.

 

        У якості гучномовців використовуються рупорні лінійні масиви далекої дії, сирени, гучномовці, тощо. Сирени з електроприводами здатні створювати тільки звуки, що осцилюють, або звуки з певними частотами. На відміну від них електронні сирени здатні відтворювати різні попереджувальні сигнали у всіх напрямках та транслювати повідомлення у реальному часі. За допомогою електронних сирен можна ефективніше попереджати населення, що проживає в областях, що наражаються на загрози, використовуючи потокове відтворення мовних повідомлень у реальному часі, сигнали тривоги або різні типи заздалегідь записаних оголошень.

   

Лінійні масиви і щелеві гучномовці

Системи оповіщення повинні передавати оператору інформацію щодо:

— готовність звукових генераторів,
— стан підсилювачів (УНЧ),
— Напрузі акумуляторів,
— параметри мережевого живлення,
— цілісності кабелів та рівень радіосигналу,
— працездатності гучномовця,
— температурі в шафах керування сиренами,
— несанкціонований доступ,
— локальному запуску блоку управління тощо.

ПРИКЛАДИ АРМ ОПЕРАТОРІВ І АДМІНІСТРАТОРІВ

 

 

Универсальність підключень.

        У разі проведення телефонних та інших нарад Ведучому може бути надано пріоритет за допомогою функції «перебій». Якщо ведучий проводить нараду з телефонного апарату, щоб «закрити» всіх учасників, достатньо натиснути на тастатурі телефону цифру «3» (наприклад), для «відкриття» — цифру «1» (список команд DTMF- управління з телефонного апарату наведено нижче і м.б змінено за бажанням Замовника).

У комплекті з адаптером IP-ТЧ,

 

призначеним для узгодження мереж передачі даних (Ethernet) з аналоговими кінцевими пристроями (студіями, конференц-телефонами, будь-якими акустичними системами), що підключаються по 2-х та 4-провідним каналам тональної частоти (ТЧ) або фізичним лініям з отриманням віддаленими об’єктами IP-адреси у мережі, можливе узгодження каналів Ethernet з мікрофонною та звукопідсилювальною системами студій, пультами гучномовного зв’язку, віддаленими системами озвучування територій або контролерами телеметрії (лінійний рівень або ПЗМ/ПРД + 4,3/-13 dB і навпаки для систем ТУ-ТС-ТИ ), інш.

Доступ до нарад і функції оповіщення можливий:

— із внутрішніх (VPN) мереж клієнтів, шляхом набору короткого номера
— з ТФОП чи GSM шляхом набору публічного номера
— з мережі Інтернет по web-url або sip-url, у цьому випадку система зробить дзвінок на вказаний клієнтом номер.

     Автозбір учасників Адміністрація та управління аудіоконференції здійснюється через web-інтерфейс + DTMF-управління (для аналогових та цифрових телефонних апаратів).

Список функціональних сигналів DTMF для аналогових телефонних апаратів:

* — Виклик файлу допомоги. Програється лише тому, хто його спричинив. При цьому абонент не чує, що відбувається у конференції.
# — Оператор зупиняє конференцію.
0 – закрити / відкрити свій мікрофон.
1 — Відкривання мікрофонів усіх учасників конференції (провідний).
2 – функція «Прошу слова». Файл програється всіма каналами. Після цього провідний конференція може надати учаснику можливість висловитися.
3 — Закриття мікрофонів усіх учасників конференції (провідний).
4 – зменшення гучності сигналу з конференції до абонента (↓ ПЗМ абонента).
5 – Блокування конференції від входу нових учасників (оператор).
6 — Збільшення гучності сигналу з конференції до абонента (ПЗМ абонента).
7 — Зменшення рівня сигналу від абонента до конференції (↓ ПРД абонента).
8 – Розблокування конференції для входу нових учасників (ведучий).
9 — Збільшення гучності сигналу від абонента до конференції (↑ ПРД абонента).

Попередні (аналогові та цифрові) версії встановлені: