ЗаголовокСайт

 

 

                                                                                                                  0707-0707@ukr.net
Viber/Telegram +38096 115-1626

+38050 749-1008

Системы оповещения населения и руководителей, информирование, экстренная конференцсвязь, украинская система ВІСТУВАННЯ_СВТ

Главная \ Системы оповещения

ОПОВІЩЕННЯ

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
до автоматизованої системи оповіщення "ВІСТУВАННЯ_СВТ"
(Українська розробка, авторське право закріплене Рішенням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №3780 від 20.02.2018р.)


1. Основні функції.
Автоматизована система комплектується спеціалізованими платами-контролерами, сумісними як із сучасними, так і з застарілими системами, для керування електронними та електро-механічними сиренами, гучномовними масивами, системами селекторного, диспетчерського зв'язку, іншими засобами оповіщення.
Автоматизована система оповіщення (далі - АСО) повинна забезпечувати виконання наступних функцій:
1) передача циркулярних, групових або індивідуальних повідомлень (голосових або письмових сигналів оповіщення) абонентам по дротових і бездротових каналах зв'язку як у ручному (в режимі реального часу за допомогою мікрофона), так і автоматичному (заздалегідь записане повідомлення) режимах;
2) документування результатів оповіщення з можливістю формування та друку звітів як після закінчення оповіщення, так і на вимогу оператора на будь-якому етапі;
3) зберігання в базі даних АСО як самих завдань на оповіщення, так і результатів їх виконання, а також запису трансляції та всіх дій абонентів;
4) візуалізація дій абонентів на моніторі як реального часу під час оповіщення;
5) прослуховування на автоматизованому робочому місці оператора (далі – АРМ) зареєстрованих повідомлень;
6) автентифікація користувачів АСО за паролем або PIN-кодом, який автоматично змінюється, а операторів АРМ - за логіном та паролем;
7) можливість для оператора АРМ змінювати списки абонентів відповідно до повноважень оператора;
8) WEB-інтерфейс роботи з АСО;
9) можливість адміністрування та моніторингу повідомлень та обладнання;
10) режими оповіщення: циркулярний, груповий, індивідуальний, автоматичне оповіщення за наступним номером з переліку номерів у картці абонента, якщо абонент не відповів на виклик за основним номером;
11) доступ до звукових файлів запису минулих повідомлень та бази даних абонентів, які прийняли/не прийняли ці повідомлення;
12) можливість автоматичного повторного оповіщення абонентів за заданим алгоритмом (до 3-х циклів), які не прослухали повідомлення як для автоматичного так і для ручного режимів оповіщення.

copy_acer_nx_gceeu_040_5880d7e1718fa_images_1838138458   1ТА  SP11

Мал. 1. Орієнтовний склад комплекта АРМ чергового.

2. Технічні характеристики АСО.
АСО повинна забезпечувати такі технічні параметри:
1) апаратура АСО повинна забезпечувати захист паролем (або апаратним ЕЦП) апаратно-програмних засобів від несанкціонованого доступу та помилкових викликів; якщо Замовнику необхідно мати рецензію щодо ТЗІ системи оповіщення, Постачальник у межах окремого договору надасть цей документ для встановленого обладнання;
2) можливість з метою забезпечення надійності АСО використовувати резервні канали зв'язку (визначає Замовник);
3) АСО має підтримувати режим одночасного проведення кількох нарад та оповіщень (або односторонніх нарад для ручного оповіщення у реальному часі); режим мульти-оповіщення для груп гучномовців, що у різних мікрорайонах міста, необхідний унікальності повідомлень про дії населення;
4) кількість підключених абонентів, яким мають передаватись повідомлення, м.б. збільшено шлях нарощування периферійного обладнання без необхідності модернізації центрального блоку та закупівлі додаткових ліцензій;
5) кількість записаних мовних повідомлень для автоматичного режиму визначається.

3. Додаткові характеристики основного ядра АСО.

  • Можливість організації кількох одночасних незалежних оповіщень та конференцій.
  • Інтелектуальний арбітраж.
  • Адміністрування та відображення ходу сповіщень та конференцій по мережі TCP/IP з кількістю АРМів операторів до 8 (обумовлюється).
  • Автоматичне регулювання рівня гучності та підтримка якості звуку.
  • Автоматичне визначення та блокування трансляції в конференцію сигналів DTMF від учасників конференції (для телефонних учасників).
  • Адаптація системи під певне мовне середовище.
  • Підключення до існуючих телефонних мереж без зміни телекомунікаційної інфраструктури підприємства та без необхідності прокладання окремої мережі оповіщення.
  • Підключення абонентів незалежно від їхнього територіального розташування та наявного периферійного обладнання (телефонний апарат, мобільний телефон, IP Phone, Softphone, конференц-апарат тощо).
  • Об'єднання абонентів із різних мереж (PSTN/GSM/VoIP) з урахуванням параметрів гетерогенних мереж.
  • Врахування специфіки мобільного зв'язку.
  • Подвійне адміністрування.
  • Планувальник автозапуску оповіщень та конференцій з визначення моменту старту та тривалості.
  • Автоматичне сповіщення з вибором звукового файлу та інтервалу часу та розсилання SMS.
  • Оповіщення електронною поштою з вибором інтервалу часу.
  • Вибір автоматичного збору учасників, автентифікація за PIN-кодом, вхід за А/В - номером або комбінацією.
  • Увімкнення/вимкнення контролю втрати учасників.
  • Видалення учасника із сеансу оповіщення або конференції.
  • Можливість додавати до Системи будь-який контакт або групу контактів.Редактор списку учасників, організацій та посад.
  • Функція "Прошу слова" для конференцій.
  • Для телефонних нарад – керування конференцією за допомогою DTMF.
  • Запис утримуваної наради або сповіщення.
  • Запис дій абонентів до журналу, запис історії подій для кожного учасника конференції).
  • Протоколи та прослуховування повідомлень і нарад.
  • Індикатор наявності сигналу (абонент на лінії/не на лінії).
  • Для нарад: можливість призначення підвищеного пріоритету (можливість перебою інших абонентів) будь-якому з учасників.
  • Для нарад: увімкнення/вимкнення мікрофона учасника.
  • Регулятор гучності від учасника.
  • Регулятор гучності загального сигналу наради для кожного абонента.
  • Вибір мови (українська, англійська).

Бл_схема Місто РУС

Мал.2. Схема міського оповіщення

-------------------------------------------------------------------------------------------    

Для нарад:

  • Режим "консоль" (можливість послідовного підключення абонентів шляхом натискання індивідуальних кнопок), додаткові кнопки режиму консолі: "закрити всі мікрофони крім ведучого", "відкрити всі мікрофони", "циркулярний виклик", кнопки "Груповий виклик" до 5 (кількість - під замовлення),
  • Присвоєння директору/гл.інженеру PIN-коду модератора, щоб при вході йому автоматично присвоювався найвищий пріоритет для керування.
  • Масштабування вікна управління нарадою з метою розміщення одному екрані максимальної кількості абонентів; (POS).
  • Показ у вікні оперативного управління нарадою не внутрішнього № учасника, що підключився, а реального.
  • Функція "Рівні гучності сигналів конференції для учасників" (зміна за допомогою програмних регуляторів) та функція "Рівні сигналів учасників для конференції" (зміна за допомогою програмних регуляторів).
  • Для нарад: функція "Вимкнути мікрофон" - сигнал із мікрофона цього учасника не надходить у конференцію.
  • Для нарад: функція "Відключення/вмикання всіх мікрофонів, крім мікрофона ведучого (оператора)".
  • Закладка "Протоколи" у статистиці - функції прослуховування та видалення записаних оповіщень, нарад та історій нарад.
  • Для нарад: алгоритм призначення початку конференції: наприклад, вказується час початку наради 12-00 години, але при цьому вона доступна цілу добу; меню, що випадає після того, як поставлять позначку "Автозбір учасників".
  • Підтримка панелі керування системою оповіщень та нарад сучасних версій Веб-броузерів Google Chrome, Opera та Mozilla Firefox,
  • Інтеграція із CRM (опція).
  • Можливість оператора додавати абонентів під час проведення оповіщення або наради (можливість підключення сторонніх учасників).
  • Функція блокування/розблокування входу нових учасників у WEB-інтерфейсі.
  • "0-й режим": під час встановлення часу тривалості оповіщення або наради "0" хвилини система буде підтримувати відкритий сеанс зв'язку цілодобово.

 

                                  СХЕМА_оповещение_Wi_Fi

                                           Мал. 3. Один з прикладів системи міського оповіщення.

 

SHEMA13

Мал. 4. Один з прикладів системи міського оповіщення.