Система призначена для організації оповіщення, опитування, голосування та нарад. Реалізується за допомогою:
1) систем з ІЧ — пультами голосування;
2) систем з радіо-пультами голосування;
2) шляхом встановлення устаткування електронного голосування для Wi-Fi мереж (проводових та радіо-каналах передачі даних), стільникових каналах зв’язку, ТфОП;
3) конференц систем з функциєю голосування (проводові або безпроводові).
Основні функції системи голосування «СВТ.CONF версія «ДУМКА» (v.»Opinion»)
Скріншот вікна результатів проведення групових голосувань та опитувань.
Скріншот результатів голосувань та опитувань, записів за місяць/тиждень/день.
Технічні вимоги
до автоматизованої системи нарад, голосування, опитування та оповіщення
Загальна кількість абонентів на одну систему голосування:
Адміністраторів – 1 (обласний рівень);
Операторів – 2 (1 — обласний рівень, 7 — районний рівень);
Кількість абонентів каналів передачі даних (особовий склад – до 150, у тому числі 100 тих для кого номер мобільного не є єдиним;
Кількість абонентів GSM для відділеного опитування — 250 (GSM канал та ІР);
Кількість PRI – потоків 1 (від АТС);
Потреба використання функції одночасного проведення голосування та оповіщення – обов’язково, при тому можливо всіма операторами;
Щодо кількості абонентів, які оповіщаються за каналами GSM і PRI, розраховується опитування по 2-м каналам;
Щодо масштабування – оператор обласного рівня має можливість та пріоритет циркулярного або вибіркового голосування, оповіщення та опитування всіх абонентів.
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
Автоматизована система проведення нарад, голосування, оповіщення або опитування (далі – Система або АСО) повинна забезпечувати виконання наступних функцій:
1) передача циркулярних, групових або індивідуальних повідомлень (мовних або текстових сигналів) абонентам як в ручному (в режимі реального часу за допомогою мікрофону), так і в автоматичному (заздалегідь записане повідомлення) режимах по провідних та безпровідних каналах передачі даних, двопроводових лініях, цифрових (4 потоки Е1), стільникових каналах GSM, фізичних лініях;
2) документування результатів нарад, голосування, оповіщення або опитування з можливістю виводу на зовнішні екрани 55” HDMI, формування та друку звітів як по закінченню виконання ФУНКЦІЙ, так і на вимогу оператора на будь-якому етапі;
3) зберігання в базі даних АСО як самих процесів проведення нарад, голосування, оповіщення або опитування (запис трансляції та всіх дій абонентів), так і результатів їх виконання;
4) візуалізація дій абонентів на моніторі в режимі реального часу в ході оповіщення;
5) прослуховування на автоматизованому робочому місці оператора (далі – АРМ) зареєстрованих саписів Системи;
6) аутентифікація користувачів АСО за паролем або PIN-кодом, що автоматично змінюється, а операторів АРМ — за логіном та паролем;
7) можливість для оператора АРМ змінювати списки абонентів відповідно до повноважень оператора;
8) WEB-інтерфейс роботи з АРМ АСО;
9) можливість адміністрування і моніторингу проведення нарад, голосування, оповіщення або опитування;
10) режими нарад та оповіщення/опитування/голосування: циркулярний, груповий, індивідуальний, автоматичний за наступним номером, в тому числі стільниковим з переліку номерів в картці абонента, якщо абонент не відповів на виклик за основним номером;
11) доступ до звукових файлів запису минулих засідань та бази даних абонентів, що приймали/не приймали участь;
12) можливість автоматичного повторного опитування/оповіщення абонентів по заданому алгоритму (до 6-ти циклів), які не прослухали повідомлення/не проголосували, як для автоматичного так і для ручного режимів оповіщення.
АСО повинна забезпечувати наступні технічні параметри:
1) Можливість організації декількох одночасних незалежних ФУЕКЦІЙ.
2) Інтелектуальний арбітраж.
3) Адміністрування і відображення ходу виконання ФУНКЦІЙ по мережі TCP/IP з кількістю АРМів операторів до 30.
4) Автоматичне корегування рівня гучності і підтримка якості звуку.
5) Автоматичне визначення і пригнічення трансляції в конференцію сигналів DTMF (для статистичних досліджувань) від учасників конференції.
6) Адаптація системи під визначене мовне середовище.
7) Підключення до існуючих без зміни телекомунікаційної інфраструктури підприємств, міських рад і без необхідності прокладення окремих мереж.
8) Підключення абонентів незалежно від їх територіального розташування і наявного периферійного обладнання (телефонний апарат, мобільний телефон, IP Phone, Softphone, конференц-апарат, тощо).
9) Об’єднання абонентів з різних мереж (PSTN/GSM/VoIP) з урахуванням параметрів гетерогенних мереж.
10) Врахування специфіки стільникового зв’язку.
11) Подвійне адміністрування.
12) Планувальник автозапуску ФУНКЦІЙ з визначенням моменту старту та тривалості.
13) Попереднє автоматичне оповіщення по телефонах з вибором звукового файлу і інтервалу часу та розсилка SMS.
14) Попереднє оповіщення по електронній пошті з вибором інтервалу часу.
15) Вибір автоматичного збору учасників, аутентифікація по PIN-коду, вхід по А/В — номеру або комбінації.
16) Вмикання/вимикання контролю втрати учасників.
17) Видалення учасника з ФУНКЦІОНАЛЬНИХ сеансів.
18) Можливість додавати в Систему будь-який контакт або групу контактів.
19) Редактор списку учасників, організацій і посад.
20) Функція «Прошу слова».
21) Для телефонних нарад — управління конференцією за допомогою DTMF.
22) Запис утримуваної наради або оповіщення.
23) Запис дій абонентів в журнал, запис історії подій для кожного учасника конференції.
24) Протоколи і прослуховування проведення голосувань, оповіщень і нарад.
25) Індикатор наявності сигналу (абонент на лінії/не на лінії).
26) Для нарад: можливість призначення підвищеного пріоритету (можливість «перебиву» інших абонентів) будь-якому з учасників.
27) Для нарад: вмикання/вимикання мікрофону учасника.
28) Регулятор гучності сигналу від учасника.
29) Регулятор гучності загального сигналу наради кожному абонентові.
30) Вибір мови (українська, російська, англійська).
31) Режим «консоль» (можливість послідовного підключення абонентів шляхом натиснення індивідуальних кнопок), додаткові кнопки режиму консолі: «закрити усі мікрофони окрім ведучого», «відкрити усі мікрофони», «циркулярний виклик», кнопки «Груповий виклик» до 5 (кількість — під замовлення).
32) Забезпечення можливості для керівника автоматично отримати вищий пріоритет управління шляхом введення визначеного PIN-коду модератора.
33) Масштабування вікна управління нарадою з метою розміщення на одному екрані максимальної кількості абонентів (POS).
34) Показ у вікні оперативного управління нарадою не внутрішнього № учасника, що підключився, а реального.
35) Функція «Рівні гучності сигналів конференції для учасників» (зміна за допомогою програмних регуляторів) і функція «Рівні сигналів учасників для конференції» (зміна за допомогою програмних регуляторів).
36) Для нарад: функція «Вимкнути мікрофон» — сигнал з мікрофону цього учасника не поступає в конференцію.
37) Для нарад: функція «Відключення/включення усіх мікрофонів окрім мікрофону ведучого (оператора)».
38) Закладка «Протоколи» в статистиці – функції прослуховування та видалення записаних оповіщень, нарад та історій нарад.
39) Для нарад: алгоритм призначення початку конференції, приміром, вказується час початку наради 12-00 годин, але при цьому вона доступна цілу добу, меню випадне після того як поставлять відмітку «Автозбір учасників».
40) Підтримка панелі управління системою оповіщень та нарад сучасних версій Веб-браузерів Google Chrome, Opera і Mozilla Firefox, — інтеграція з CRM (опція).
41) Можливість оператора додавати абонентів при проведенні оповіщення чи наради (можливість підключення сторонніх учасників).
42) Функція блокування/розблокування входу нових учасників у WEB- інтерфейсі.
«0-й режим»: при установці часу тривалості оповіщення або наради «0» хвилин система підтримуватиме відкритий сеанс зв’язку цілодобово.
Відмовостійкість
Якщо час простою впроваджуваного рішення є критичним для роботи організації і вимагається його мінімізувати у разі збоїв устаткування, пропонується реалізація системи в режимі відмовостійкого (HA) кластера.